Zajčeva cesta 23
1218 Komenda
Poletje se je poslovilo in z njim tudi brezskrbni počitniški dnevi. Šolski zvonec je že zazvonil in otroci so se vrnili v šolske klopi.
Drage učenke in učenci, dijakinje in dijaki, spoštovane učiteljice in učitelji, vsi zaposleni v šolah in starši, dobrodošli v novem šolskem letu, ki naj bo polno novih znanj, prijateljstev in lepih doživetij.
Verjamem, da prvi dnevi v šoli prinašajo veliko pričakovanj in vprašanj, a hkrati tudi obilo priložnosti za rast in ustvarjanje. Ne pozabite, da je znanje trajno bogastvo, ki vam ga ne more nihče odvzeti. Prav tako pa je šola veliko več kot le učenje. Je prostor prijateljstva, sodelovanja, spoštovanja in strpnosti.
Posebna dobrodošlica velja tudi prvošolkam in prvošolcem, ki so letos prvič prestopili šolski prag. Naj bo šola za vas varen, spodbuden in prijazen prostor, kjer boste odkrivali nova znanja in oblikovali prijateljstva, ki vas bodo spremljala vse življenje.
Hvaležnost velja tudi vsem učiteljicam in učiteljem, vodstvu šole in vrtca ter drugim pedagoškim delavcem, ki s predanostjo in ustvarjalnostjo mladim pomagate dosegati uspehe in razvijati svoje potenciale. Vaša vztrajnost in trud sta nepogrešljiva pri soustvarjanju družbe znanja.
Ker se v občini trenutno izvajajo pomembne investicije v infrastrukturo, je prometni režim v začetku šolskega leta nekoliko spremenjen. Državni koncesionar za urejanje vodotokov je avgusta začel z ureditvijo struge Pšate. Dela za ureditev najpomembnejše poti za naše šolarje, Juhantove poti, so v teku. Ta bo po prenovi dobila novo, sodobno in še varnejšo podobo, ki se je zelo veselimo.
Do takrat pa vse občanke in občane pozivamo k dodatni previdnosti na cestah, saj bodo otroci ponovno aktivno vključeni v vsakodnevni promet. Starše vabimo, da se s svojimi otroki temeljito pogovorite o varnosti v prometu, Občina Komenda pa bo z dodatnimi ukrepi poskrbela za večjo varnost šolarjev.
Drage učenke in učenci, spoštovani starši in učitelji, želim vam uspešen, varen in spodbuden začetek šolskega leta!
Župan Jurij Kern